Σήμερα, αισθάνεται ότι όλα έχουν αλλάξει – είτε έχει κλείσει, αναβληθεί ή ακυρωθεί. Ορισμένες πολιτείες έκλεισαν επίσημα. Εργάζεστε από το σπίτι, ενώ παρακολουθείτε τα παιδιά σας (και προσπαθείτε να τα διδάξετε). Δεν έχεις δει ή αγκαλιάσει τους αγαπημένους σου εδώ και βδομάδες.
Αν παλεύεις με όλα αυτά, να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος. Και να ξέρετε ότι υπάρχουν συγκεκριμένα (μικρά) βήματα που μπορείτε να κάνετε για να αισθανθείτε καλύτερα. Ακολουθούν τρεις ανησυχίες για την ψυχική υγεία με τις οποίο μπορεί να αγωνίζεστε επί του παρόντος και πώς μπορείτε να τις πλοηγήσετε αποτελεσματικά. Κατά τη διάρκεια μιας τόσο οδυνηρής, άνευ προηγουμένου περιόδου, είναι φυσικό να απορροφηθείτε στη χειρότερη σκέψη σεναρίου. Και δεν έχει σημασία πόσες φορές καθησυχάζεις τον εαυτό σου ότι όλα θα πάνε καλά, καταλήγεις να νιώθεις χειρότερα.

Μπορεί επίσης να βοηθήσει να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας ότι αυτές οι καταστροφικές σκέψεις δεν είναι “εκφράσεις γεγονότων”, δήλωσε ο Rajaee. Αντίθετα, είναι «εκφράσεις φόβου» – ο τρόπος του εγκεφάλου μας να προσπαθεί να μας προστατεύσει, είπε.

Αυτό βγάζει νόημα. «Βρισκόμαστε σε μια καταστροφική κατάσταση, οπότε κάποιο επίπεδο καταστροφικής σκέψης αισθάνεται κατάλληλο», δήλωσε η Jenn Hardy, Ph.D., ψυχολόγος με ιδιωτικό ιατρείο στο Maryville, Tenn. «Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να ακούσει το άγχος μας είναι κάποιο είδος συγκαταβατικής και απορριπτικής διαβεβαίωσης». Αντ ‘αυτού, ο Hardy πρότεινε να αναγνωρίσετε ότι οι ανησυχίες σας έχουν ισχύ στο τρέχον κλίμα μας.

Ανησυχία: Αισθάνεστε αποσυνδεδεμένοι και μόνοι.

Σου λείπει να βλέπεις τους γονείς σου, να κάνεις βόλτες με τον καλύτερό σου φίλο και να τρως μεσημεριανό με τους συναδέλφους σου. Όποια ταξιδιωτικά σχέδια είχατε, όπως η επίσκεψη στην οικογένειά σας την άνοιξη, ακυρώνονται τώρα. Και είσαι (δικαιολογημένα) συντετριμμένος. Τα καλά νέα είναι ότι μπορούμε να σπάσουμε τη μοναξιά με το να γινόμαστε δημιουργικοί.

Ίσως ακόμα βαθύτερους τρόπους. Για παράδειγμα, αξιοποιήστε την τεχνολογία χρησιμοποιώντας το Zoom, το Skype ή το FaceTime για να παίξετε σχεδόν παιχνίδια μαζί, δήλωσε η Sheva Rajaee, MFT, ιδρύτρια του Κέντρου Άγχους και ΙΨΔ στο Irvine της Καλιφόρνια.Ή δοκιμάστε αυτούς τους πρόσθετους ενισχυτές σύνδεσης με τους αγαπημένους σας, οι οποίοι προέρχονται από την Clinton Power:

  1. Ξέρω ότι αυτή είναι μια αντιδημοφιλής άποψη.
  2. Αλλά μπορούμε να σταματήσουμε να αγοράζουμε φυτά από την Costco; Ή οποιαδήποτε άλλη λέσχη χονδρικής χωρίς παράθυρα
  3. Εξετάστε το ενδεχόμενο να αγοράσετε φυτά που πωλούνται σε εξωτερικούς χώρους, τα οποία δεν είναι τυλιγμένα σε πλαστικό / διατηρούνται

Η ψυχοθεραπεύτρια και προπονήτρια της Νέας Υόρκης Κέιτ Κρόκο, MSW, LCSW, πρότεινε να είναι το πρώτο άτομο που θα επικοινωνήσει. “Συχνά το καλύτερο φάρμακο για το φόβο και τη θλίψη είναι να είσαι εκεί για κάποιον άλλο.”

Κατηγορίες: ΣυμβουλευτικήΣχέσεις

3 σχόλια

admin · 18 Απριλίου 2020 στο 15:56

“ Margarita Tartakovsky, M.S. is an Associate Editor and regular contributor at Psych Central. Her Master’s degree is in clinical psychology from Texas A&M University. In addition to writing. about mental disorders, she blogs regularly about body and self-image issues on her Psych Central blog, Weightless. ”

admin · 18 Απριλίου 2020 στο 15:56

“ Margarita Tartakovsky, M.S. is an Associate Editor and regular contributor at Psych Central. Her Master’s degree is in clinical psychology from Texas A&M University. In addition to writing. about mental disorders, she blogs regularly about body and self-image issues on her Psych Central blog, Weightless. ”

admin · 18 Απριλίου 2020 στο 15:56

“ Margarita Tartakovsky, M.S. is an Associate Editor and regular contributor at Psych Central. Her Master’s degree is in clinical psychology from Texas A&M University. In addition to writing. about mental disorders, she blogs regularly about body and self-image issues on her Psych Central blog, Weightless. ”

Γράψτε απάντηση στο admin Ακύρωση απάντησης

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

site-info { display: none; }
elGreek